Pinjaman Medis dan Bisnis Cepat di Malaysia tahun baru 2020

Nama Penguji: Putri Ahmad
Negara: Indonesia
Alamat: Surabaya
Pinjaman: Rp100.000.000
Bank Rakyat Indonesia
Putri: putriitaahmad@gmail.com

Hubungi Puan RIKA ANDERSON
E-mel: rikaandersonloancompany@gmail.com
Whatsapp:  +15183602491

Am Putri Ahmad dari kota Surabaya. Saya kehilangan sekitar 7 juta kerana saya memerlukan modal besar sekitar Rp100.000.000 juta. Saya hampir mati, saya tidak mempunyai tempat untuk pergi. perniagaan saya hancur, dan dalam proses itu saya kehilangan putra saya. Saya tidak tahan lagi dengan kejadian ini.

Saya bertemu dengan teman talian Margaretha Asmara dengan email margarethaasmaran@gmail.com dan saya juga menghubungi ibu Nisrina Endang di email facebook endangnisrina@gmail.com yang memberikan kesaksian dan memperkenalkan saya kepada ibu yang baik, Puan Rika Anderson dari RIKA ANDERSON LOAN COMPANY yang akhirnya membantu saya beberapa hari yang lalu saya mendapat pinjaman 100 juta dari perusahaan.

Jadi jika anda memerlukan pinjaman dan ingin mendapatkan pinjaman dengan cepat. Saya melihat orang menyampaikan kesaksian mereka di blog ini dan saya juga memutuskan untuk menceritakan kisah saya. Anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel ini jika anda mempunyai keraguan atau saran. Semoga Allah memberkati kita semua dan membawa kita ke penolong kewangan yang baik.

Comments